طناب پنبه ای در سایز مختلف

موجود

اغلب از این فرآورده برای مصارف صنعتی، پتروشیمی، تزییناتی و خانگی استفاده می‌گردد

ماده اولیه این محصول در داخل کشور و از ریسندگی پنبه تولید می گردد و از نوع الیاف طبیعی می باشد.

هر چه درصد خلوص افزایش و سایز نخ مصرفی در تولید آن کاهش یابد به نسبت کیفیت و قیمت کالای تولید شده افزایش می یابد.

از ویژگیهای این محصول میتوان به قابلیت رنگ شوندگی، جذب آب بالا، عایق حرارتی و مقاوم بودن در برابر ضربه اشاره نمود

مقایسه

طناب چیست؟
رشته های از الیاف با طول خیلی زیاد که برای بستن و مهار شدن اشیا مورد استفاده قرار می ‌گیرد را طناب می نامند. به طور معمول در ساخت طناب از پنبه، پلاستیک و پلی پروپیلن استفاده می گردد. هر کدوم از طناب های تولید شده در شرایط خاص می توانند استفاده شوند. برای مثال چنان چه قصد استفاده از طناب در آب را داشته باشید گزینه مناسب برای شما طناب کنفی است. این نوع طناب استحکام و مقاومت بسیار بالایی در آب از خود نشان داده است.
طناب پنبه ای به عنوان یکی از مستحکم ترین طناب ها با استحکام بالا امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع طناب که به دو روش بافته شده و تابیده شده تولید می گردد در سایزهای مختلف و متراژ های گوناگون در دسترس شما قرار میدهند. هر اندازه که که الیاف پنبه ای بیشتری در تولید این طناب به کار رود، کیفیت و استحکام بیشتری در محصول تولید شده داریم.

کاربرد طناب پنبه ای:
استحکام و مقاومت بسیار زیادی که این نوع طناب دارد سبب شده که جهت مصارف گوناگون و در صنایع مختلف به عنوان گزینه ای کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. بالاترین استفاده از این طناب اکثرا برای مصارف پتروشیمی و کار در حجم های سنگین است. به غیر از این امروزه در صنایع مختلف و در کارخانجات صنعتی با هدف حمل و نقل و بستن مواد اشیای گوناگون از طناب پنبه ای استفاده می ‌گردد. جنبه خاصی که این نوع طناب داشته و مورد استفاده قرار می گیرد می توان به مصرف تزیینی و خانگی آن اشاره نمود.

X

منو

طناب پنبه ای در سایز مختلف

طناب پنبه ای در سایز مختلف