نخ تابیده بیلر

موجود

نخ تابیده بیلر از دو نوع ماده اولیه (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) تولید می شود که هر یک از این مواد، کاربرد خاص خود را دارد. نخ های تابیده در دو نوع ضخیم و نازک تهیه می شوند که نوع ضخیم آن مقاومت و دوام بیشتری را دارا می باشد و برای بسته بندی بسته های بزرگ و سنگین به کار برده می شود.

مقایسه
دسته بندی :

یکی از مهمترین و منحصر بفردترین محصولات گروه تولیدی زیبا تاب اصفهان، نخ تابیده بیلر می باشد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. نخ تابیده بیلر به دلیل استفاده از خلاقیت در طراحی و متریال و جنس مصرفی ساختارش، بسیار مقاوم و از صرفه اقتصادی برخوردار است. جهت دریافت لیست قیمت نخ تابیده بیلر و خرید این محصول کاربردی می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. برای درک بهتر و شناخت کامل این محصول شما را به مطالعه ادامه این مطبی مفید دعوت می نماییم.

نخ بیلر چیست؟

دوام بسیار بالای نخ های تابیده پلاستیکی و عدم پارگی آن در هنگام کار، موجب شده تا پای این محصول به حوزه‌ها و صنایع مختلف هم باز شود و از آن برای بسته‌بندی محصولات متنوع نیز استفاده شود. نخ تابیده پلاستیکی درجه یک، به خاطر مقاومت بسیار بالای سایشی و کششی که دارند، جهت سردوزی کیسه‌ های بسته‌بندی محصولات تولیدی در صنایع مختلف نیز کاربرد داشته و سهم محبوبیت بسیار بالایی را در مقایسه با محصولات مشابه و هم ردیف، در بازار به خود اختصاص داده اند. نخ‌ های تابیده به خاطر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر عوامل مختلف محیطی دارند، شرایط ایده‌آلی را جهت محصولات بسته‌بندی شده فراهم آورده و امکان نگه‌داری طولانی مدت آن‌ها را در انبارها، میسر می‌ سازند. برای راحتی در تشخیص بسته‌بندی ها، نخ بیلر می تواند در رنگ‌های مختلفی تولید شود. نخ بیلر کاربردهای متفاوتی دارد. 

نخ تابیده بیلر

قیمت نخ بیلر

این نخ دارای مقاومت بسیار بالاست و در حین کار پاره نمی شود. مجموعه زیبا تاب تمام تلاش خود را برای تولید محصول درجه یک و با کیفیت کرده است. قیمت این نخ نسبت به شرایط بازار و نیاز مشتری متفاوت است. اما نگران نباشید همکاران ما همیشه پاسخگو خواهند بود فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

نخ بیلر و چندین اسم

معنی واژه‌ ی بِیْل در زبان فارسی معادل با واژه‌ ی عدل است. در زبان انگلیسی bale به توده‌ای مکعبی شکل از گندم یا علوفه گفته‌می‌شود که توسط کشاورزان یا توسط ماشین‌آلاتی به نام بیلر (Baler) فشرده‌شده و به شکل مربع یا دایره در‌ می‌آیند. برای بستن این توده‌های مربع یا مستطیل‌ شکل از نخ‌هایی به نام همین نخ استفاده‌ می‌شود. به همین دلیل به این نخ، نخ عدل‌بندی هم گفته می‌شود. این نخ با نام پرس هم شناخته می شود و همچنان به نام های دیگری نیز معروف است. به طور مثال نخ کلش، نخ دروگر، نخ گندم و نخ بسته‌بندی علوفه. البته لازم به ذکر است تمامی این اسامی برای یک محصول به کار می رود و هیچ تفاوتی با دیگری ندارد.

ویژگی های نخ بیلر نخ تابیده بیلر

  • ضدUV
  • رنگ های جذاب و متنوع
  • دوام زیاد
  • مقاوم در شرایط آب و هوایی نامساعد
  • نداشتن پرز
  • مقاوم در برابر اسیدها  اشعه ماوراء بنفش
  • مقاومت در برابر کشسانی
  • سطح مقطع یکسان در طول دوک
  • بسته‌بندی زیبا
  • وزن کمتر نسبت به نخ های کنفی و سیزال

کاربرد نخ بیلر

وایندر یا کلاف کن مهم‌ترین کاربرد این نخ بسته‌بندی محصولات کشاورزی است. برای بسته‌بندی میوه‌ها و سبزیجات با وزن زیاد مناسب است. به طور مثال این نخ در باغ های میوه به خصوص باغ انگور استفاده می شود. همچنین این نخ برای بسته‌بندی علوفه و یونجه هم استفاده می شود و ساقه و شاخه آن را  نگه می دارد. به همین دلیل این نخ به نخ پرس علوفه نیز مشهور است. به علت تنوع رنگی بالا کشاورزان می توانند از رنگ های متفاوت برای دسته بندی محصولات استفاده کنند. تا دسته بندی ها به راحتی قابل تشخیص باشند و در نتیجه حمل و نقل و نگهداری آن ها راحت‌تر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات گروه تولیدی زیبا تاب اصفهان، اینجا کلیک نمایید.

X

منو