نخ بسته‌بندی پلاستیکی

موجود

نخ بسته‌بندی پلاستیکی که از محبوبیت زیادی برخوردار است یکی از محصولات شرکت زیباتاب اصفهان می باشد. در صنایع کشاورزی، صیادی و بسته‌بندی کاربرد زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید. 

مقایسه

نخ بسته‌بندی پلاستیکی سال هاست در صنایع مختلف مصرف می شود. این نخ ترکیبی از پلی اتیلن و پلی پروپلین می باشد. از مهم ترین ویژگی های این نخ می شود به مقاومت در برابر رطوبت و غیر قابل کشسان بودن آن اشاره کرد. این محصول توسط مجموعه زیباتاب اصفهان تولید و در بازار عرضه می شود. برای خرید نخ پلاستیکی نازک، نخ پلاستیکی شفاف، نخ پلاستیکی ضخیم، تپنخ پلاستیکی سبد بافی و… می توانید با ما تماس بگیرید. 

انواع نخ تابیده:

دسته اول نخ‌هایی هستند که قدیمی‌تر بوده و از شروع زندگی ادم ها از آنان استفاده شده‌است. نخ‌های این گروه را می توان به انواع نخ‌های تولیدشده از پنبه، کتان و پشم و مو حیوان ها که مورد استفاده گسترده‌ای بوده تقسیم کرد.اما به مرور صنعت و به ویژه صنایع پتروشیمی و صنایع فرآوری مشتقات نفتی جهان به مسیر استفاده از نخ‌های مصنوعی و یا ترکیبی رفت.

نخ تابیده

در حال حاضر طیف بسیار گسترده‌ای از نخ‌های مصنوعی در بازار یافت می‌شود که با استفاده از موادی مثل پلی استر یا پلی اتیلن ساخته و تولید می‌شوند. در کنار آن نخ‌های زیادی نیز یافت می‌شوند که از ترکیبی از مواد اولیه طبیعی و مواد اولیه مصنوعی و یا پلاستیکی تولید شده‌اند. به این نخ‌ها در مواردی نخ‌های مخلوط هم نیز گفته میشود.
انواع نخ مانند نخ DMC، نخ ابریشمی‌تابیده، نخ کنفی و کاموایی فقط چندین نمونه از انواع نخ‌هایی هستند که در بازار پیدا می‌شوند. با توجه به تنوع محصولات هم اکنون شما می‌توانید در بازار انواع  مختلف نخ تابیده پلی استری، نخ نایلونی، پلاستیکی و .. را جهت خریداری پیدا کنید.

کاربرد نخ بسته‌بندی پلاستیکی در صنایع مختلف

امروزه در صنایع مختلفی از جمله صنعت بسته‌بندی از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند. که یکی از بهترین ها و کاربردی ترین آن‌ ها نخ بسته‌بندی می‌ باشد. همان طور که از نام این نوع نخ‌ ها برداشت می‌ شود در مواردی که نیاز به بسته‌بندی محصولی باشد می‌توان از آن استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که کاربرد این نوع نخ ها به نوع و ضخامت آن بستگی دارد. با توجه به افزایش تعداد کارخانه‌ های فعال در این حوزه در سطح کشور به خصوص در استان های تهران و البرز، نیاز داخل توسط همین کارخانه‌ها برطرف می‌شود. و احتیاج به واردات این محصول در ایران به صفر رسیده‌است. تا جایی که در سال های اخیر حتی شاهد صادرات آن به برخی از کشورها بوده ایم.

نخ بسته‌بندی پلاستیکی

قیمت نخ بسته‌بندی پلاستیکی :

عموما یکی از شاخصه هایی که برای مشریان هر محصولی مهم می‌باشد موضوع هزینه‌ها است. و به صورت کلی در ابتدا این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. قیمت نخ‌های بسته‌بندی پلاستیکی نیز از این حوزه جدا نیست. و اگر بخواهیم در رابطه با قیمت نخ بسته‌بندی حرف بزنیم باید بگوییم که عوامل زیادی در تعیین این بحث متاثر هستند. به عنوان مثال اگر بخواهیم به این شاخصه‌ها اشاره کنیم باید بگوییم که نوع نخ انتخاب شده می‌تواند از عوامل موثر در تعیین هزینه باشد.

با توجه به این که سه نوع نخ تابیده، دروگر و کادویی جهت نخ بسته‌بندی در نظر گرفته شده‌است و هر یک از این ها از خصوصیات  منحصر به فردی برخورداراند و در واقع هر یک برای کار بخصوصی مناسب می‌باشند، می‌توان هزینه هر کدام را متفاوت از یکدیگر در نظر داشت. درنتیجه اولین قدم در خریداری این نوع نخ‌ها این می‌باشد که نیاز خود را تشخیص دهید.

بحث دیگری که در ارتباط با قیمت نخ بسته‌بندی وجود دارد و می بایست به آن توجه نمود.  آن است که هر کدام از انواع نخ‌ها در کیفیت‌های مختلفی به بازار وارد می‌شوند به عنوان مثال همان گونه که نخ دروگر در سه کیفیت ضعیف، متوسط و خوب به بازار عرضه می‌شود. خیلی عادی است که نخ ضعیف قیمت پایین‌تری در مقایسه با نخ‌هایی با رنج کیفیت خوب خواهد داشت. در نتیجه می بایست در انتخاب نخ بسته‌بندی به این نکته توجه داشته‌باشید که چه نخی با چه اندازه کیفیتی لازم دارید. با در نظر گرفتن چنین نکاتی می‌توان به هزینه نخ بسته‌بندی دست یافت. با توجه به این که اغلب این نوع نخ‌ها به شکل کیلویی و عمده به فروش می‌رسد عموما هزینه آن هم در اینترنت و بازار های فروش به طور کیلویی بیان می‌گردد.

X

منو

نخ بسته‌بندی پلاستیکی

نخ بسته‌بندی پلاستیکی