تور راشل و کاربرد آن

باغداری و کشاورزی از مشاغل مهم در صنعت کشور هستند. باغداران و کشاورزان به راهی نیاز دارند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به دست خریدار برسانند. بهترین بسته بندی برای این دسته از محصولات کیسه‌هایی است که با تور راشل (raschel bag) تولید شده اند. با استفاده از این تور عمل تهویه هوا به درستی انجام می شود و از فاسد شدن میوه و سبزیجات جلوگیری می کند. همچنین استفاده از این تور حمل و نقل را آسان‌تر و سریع‌تر خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با تور راشل، پرده راشل و پارچه راشل  کفشی همراه ما در این مقاله سایت زیباتاب باشید همچنین جهت استعلام قیمت پارچه راشل با ما تماس بگیرید. 

خرید تور راشل

این تور انتخابی نظیر برای بسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی و باغی محسوب می‌شود. انواع میوه‌جات و محصولات کشاورزی از جمله: کلم، سیب زمینی، پیاز، پرتقال، لیمو، انار، هویج، گردو و فلفل دلمه و… را می‌توان با استفاده از توری بسته‌بندی راشل به بهترین شکل ممکن بسته‌بندی و نگهداری کرد. مجموعه زیباتاب مدت هاست در زمینه فروش این محصول فعالیت می کند. شما می توانید برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

 

لیست قیمت تور راشل

این تور یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد استفاده از تورهای پلاستیکی در صنعت بسته‌بندی است. قیمت این تور نسبت به نوسانات بازار متفاوت است. و هیچ اطلاع دقیق و درستی از قیمت به روز آن قابل ارائه نیست. این توری به دلیل انعطاف، مقاومت و در عین حال قیمت مناسبی که دارد، جهت بسته‌بندی انواع مرکبات، صیفی‌جات، خشکبار، کیسه پوشش خرما، بسته‌بندی ضایعات، بسته‌بندی اسباب بازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید. 

 

کیسه توری راشل چیست؟

نحوه بسته‌بندی کردن محصولات کشاورزی، ملاک مهمی در انبار‌ کردن و حمل و نقل آن ها می‌باشد و یک بسته‌بندی درست و اصولی می‌تواند به دوام و تازگی بیشتر محصولات کمک شایانی کند. در میان روش‌های مختلف بسته‌بندی محصولات کشاورزی، بسته‌بندی محصولات در کیسه توری راشل یکی از بهترین انتخاب‌ها و درعین حال روشی مقرون‌ بصرفه می‌باشد.

کیسه راشل از مواد پلی‌اتیلن سنگین و به روش بافت راشل تولید‌شده و برای بسته‌بندی طیف وسیعی از محصولات کشاورزی و باغداری استفاده می‌شود. ابعاد متنوع کیسه راشل به کشاورزان و باغ‌داران این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را در اندازه‌های مورد نظر و دلخواه خود بسته‌بندی و انبار کنند. همچنین، تنوع رنگ بالای کیسه توری راشل این امکان را می‌دهد تا کشاورزان محصولات خود را در کیسه‌‎های توری متناسب با رنگ محصولات در‌نظر‌‌گرفته و به این ترتیب جلوه مناسب‌تری از محصولات و بسته‌بندی آن ها به نمایش در‌بیاید.

 

 

کاربرد توری راشل

این توری برای حمل و بسته‌بندی بسیار مقاوم و محکم است و استحکام بالایی دارند. تار‌و‌پود این محصول به راحتی از هم جدا نمی شود چرا که این توری از مواد پلی‌اتیلن ساخته‌شده که منعطف و با‌دوام است. یکی دیگر از ویژگی های کارآمد این محصول تهویه هوای مناسب است. کیسه راشل در اندازه ها و رنگ های مختلف و متناسب با محصول مورد نظر تولید می شود.

ویژگی توری راشل

  • رنگ بندی متنوع، زیبا و جذاب 
  • قیمت به صرفه و اقتصادی
  • جایگزین مناسب سبد های چوبی و پلاستیکی
  • مقاومت  و دوام بالا
  • سهولت در استفاده 

توری راشل برای بسته‌بندی پرتقال و مرکبات

برای بسته‌بندی پرتقال از کیسه توری به رنگ نارنجی پرتقالی و برای بسته‌بندی لیمو از توری راشل زرد و یا در مواردی سبز استفاده می‌شود که پس از بسته‌بندی، همگونی و تناسب رنگی جالب توجهی همراه با این محصولات خواهند‌ داشت. اصولا برای بسته‌بندی مرکباتی مانند پرتقال و لیمو از کیسه‌های توری راشل با ظرفیت هفت، ده و حداکثر پانزده کیلوگرم استفاده می‌شود. دلیل انتخاب کیسه‌های توری در این محدوده، بافت نرم‌تر پرتقال و لیمو نسبت به محصولاتی مانند پیاز و سیب‌زمینی است که بافت سفت‌تری دارند.

توری راشل برای بسته‌بندی سبزیجات

برای بسته‌بندی سیب زمینی به طور معمول از توری قرمز رنگ و گاهی اوقات بنفش یا زرد استفاده می‌شود. بهتر است برای بسته‌بندی کلم از کیسه راشل با ظرفیت سی و پنج کیلو‌گرم و به رنگ سبز استفاده کنید. برای پیاز هم می توانید به طور معمول از زرد و گاهی اوقات از بنفش و قرمز استفاده کنید.

 

کیسه راشل برای بسته‌بندی خرما

نوع دیگری از کیسه راشل برای بسته‌بندی خرما طراحی و تولید می‌شود که به آن کیسه خرما یا توری خرما نیز گفته‌می‌شود. بافت توری بسته‌بندی خرما کاملا مشابه با کیسه‌های توری راشل معمول می‌باشد. تفاوت کیسه توری خرما با کیسه راشل در باز بودن قسمت انتهایی کیسه خرما می‌باشد. به عبارت دیگر، کیسه توری خرما دارای دو دهانه (بالا و پایین کیسه) می‌باشد تا به راحتی روی خوشه‌های نخل‌های خرما قرار گرفته و آن ها را بپوشاند.

 

صادرات توری راشل 

مجموعه زیبا‌‌‌‌تاب اصفهان این محصول را با توجه به نیاز صادر کننده در رنگ های مختلفی تولید کرده است. رنگ این کیسه‌ها از محصولاتی که قرار‌ است روزی داخل آن بسته‌بندی شوند الهام گرفته شده‌است. این کیسه ها در رنگ‌های پرتقالی، سبز کم رنگ، سفید، زرد، بنفش، سبز پر‌رنگ و حتی دو رنگ تولید شده‌اند تا برای صادرات و مخاطب خارجی چشم نواز باشد.

این توری برای آسان شدن کار کشاورزان و باغداران تولید می شود. برای خرید این محصول می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.برای دیدن باقی محصولات می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو